15.11.2021 | Международные отношения

Флагманский корабль флота США покидает Черное море

Флагманский корабль флота США покидает Черное море. Корабль начал свой переход из Черного моря в Средиземное.

Корабль Шестого флота ВМС США. Фото: Getty Images

Корабль Шестого флота ВМС США. Фото: Getty Images

Об этом сообщает РБК-Украина, ссылаясь на страницу Шестого флота ВМС США в Twitter.

4 ноября Mount Whitney вошел в Черное море. 8 ноября корабли ВМС США Mount Whitney и Porter вошли в порт Батуми в Грузии.

"Флагман Шестого флота США USS Mount Whitney начал свой переход с Черного моря в Средиземное после завершения морских операций и учений вместе с союзниками и партнерами по НАТО", - говорится в сообщении.

Военный корабль USS MountWhitney прибыл в Черное море с целью сотрудничества с союзниками США по НАТО и другими партнерами Вашингтона в регионе для обеспечения безопасности и стабильности.

РБК-Украина

14.11.2021 | Международные отношения

Украина получила 80 тонн боеприпасов из США

14.11.2021 | Чрезвычайное происшествие

На юге Ирана произошло сильное землетрясение

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...