17.05.2025

В пожежі на Одещині загинули двоє дітей

Двоє дітей – братики шести і семи років – стали жертвами пожежі в селі в Березівському районі на Одещині. Про неї повідомив місцевий житель, який помітив задимлення в літній кухні сусідів.

Тіла дітей знайшли під час гасіння пожежі. За інформацією обласного управління поліції, вони загинули, коли батьки перебували в будинку. Попередньо, причиною займання літньої кухні могла стати несправність електропроводки.

На місці події працюють співробітники Державної служби з надзвичайних ситуацій та слідчо-оперативна група територіального підрозділу поліції.

Слідчі внесли відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, попередньо, за ознаками ч. 2 ст. 270 Кримінального кодексу України. Йдеться про порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, що спричинило загибель людей.

У рамках провадження буде призначено низку експертиз.

Всі обставини трагічної події встановлюються.

Фото Головного управління Нацполіції в Одеській області.

Інформагентство «Вікна-Одеса»

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...