24.02.2011 | Криминал
В Одессе задержан престарелый взяточник-«садовод»
В Одессе задержан 76-летний председатель садоводческого кооператива – по подозрению во взяточничестве. Об этом сообщило сегодня областное управление Министерства внутренних дел.
По данным ведомства, мужчина вымогал и получил 2,9 тыс. долл. от 27-летнего кандидата на вступление в кооператив.
Читайте также:
24.02.2011 | Социальная сфера
За год в Одесской области введены в строй пять «социальных» объектов
24.02.2011 | Международные отношения
Украина предложила Азербайджану присоединиться к маршруту через Одесскую область
24.02.2011 | Чрезвычайное происшествие
В одесской девятиэтажке горел подвал, из дома были эвакуированы 24 человека
24.02.2011 | Погода
24.02.2011 | Жилищно-коммунальное хозяйство
23.02.2011 | Город
Историческая одесская гостиница вновь открыта под «новым старым» именем
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю




